سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

قطعات حروف برجسته

امروزه در دنیای تبلیغات حروف های برجسته یا چنلیوم  افراد زیادی را به خود جلب کرده است . حروف های چنلیوم در مدل های مختلف با فونت های متنوع با طرح هایی زیبا و معمولا بر روی چوب ترمود یا کامپوزیت نصب میشوند. حروف های برجسته  با قابلیت سه بعدی بودن در روز به خوبی نمایان و در شب با درخشش نور جلوه ای زیبا به فروشگاه های مختلف سطح خیابان ها می دهد . همچنان حروف های برجسته بطور گسترده هر روز در مدل های جدید و جنس های مختلف مانند حروف های وکیوم ، استیل ، پلاستیک  و غیره تولید میشوند که گستردگی این حروف ها را به دنیایی از طرح ، مدل  و رنگ های گوناگون تبدیل کرده است  و حروف های چنلیوم حتی شرکت های بزرگی را بوجود آورده است که بطور تخصصی فقط به ساخت و تولید حروف می پردازند.

سوالی که برای همه پیش امده است آیا تلفظ چنلیوم درست است یا چلنیوم ؟

کلمه چنلیوم از دو واژه channel + aluminium تشکیل میشود. channel به معنی کانال و اجسام u شکل است که این کانال از جنس آلومینیوم میباشد . با اتصال لبه های چنلیوم میتوان حروف های برجسته در طرح هایی مختلفی ساخت به همین علت نام این لبه آلومینیومی را چنلیوم گذاشته اند.

حروف های برجسته تشکیل شده از رول های چنلیوم  ، پی وی سی ، اس ام دی ، پلکسی می باشند که بطور متخصر هر یک را توضیح خواهیم داد .

لبه یا رول های چنلیوم در طرح های ساده و پانچی تولید میشوند که امروزه تنوع زیادی در رول های چنلیوم وجود دارد . بعنوان مثال مدل پانچی در چندین طرح با نام های سوپر ساید ، سوپر ساید لات ، ورساچ و غیره و در رنگ های مختلفی تولید میشوند. برای درخشش حروف های چنلیوم از SMD بلوکی استفاده می کنندکه آنها را بر روی سطح پی وی سی متصل می کنند و در دو نوع رزینی و تزریقی تولید میشوند که تفاوت بین این دو مدل بر روی پرتاب شدت نور آنها می باشد. پلکسی بعنوان نمای جلوی حروف استفاده میشود که لبه چنلیوم در کنار آن قرار میگیرد و در رنگ و ضخامت های مختلفی توسط شرکت های گوناگونی تولید میشوند.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()