سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

انواع برد کنترل

پس از مونتاژ یک تابلو روان جهت ارسال برنامه (فیلم ، عکس ، انیمیشن ، متن...) به ماژول های تابلو روان نیاز به یک برد کنترل می باشد تا از طریق برد کنترل بتوانیم برنامه دلخواه خود را به ماژول ها ارسال کنیم . برد کنترل های تابلو روان به 3 دسته تقسیم میشوند.

1- برد کنترل های ساده

این برد کنترلر ها عمدتا برای راه اندازی و ارسال برنامه در ماژول های تک رنگ استفاده میشود . توسط نرم افزار شرکت ارائه دهنده میتوان برنامه دلخواه را طراحی و از طریق پورت USB یا LAN برنامه را به برد انتقال دهید.

برد کنترل های ساده امکاناتی  همچون : تقویم ، دما سنج ، نمایش هفته ، نمایش ساعت ، شمارشگر ، ارقام و غیره دارا می باشد.

2- برد کنترل های طیف دار :

این نوع برد کنترل در هنگام اجرای برنامه با کم و زیاد کردن ولتاژ ماژول ها در نقاط مختلف تابلو باعث طیف دار شدن برنامه میشود. همچنین امکانات این برد نسبت به برد کنترل ساده بیشتر می باشد.

3- برد کنترل ماژول های رنگی (تلویزیون شهری)

امروزه ماژول های رنگی متعددی تولید و ساخته شده است و از آن جایی که یک برد کنترل مخصوص برای راه اندازی این ماژول ها تعریف نشده است و میتوان به راحتی هر یک از ماژول های رنگی را توسط انواع برد کنترل های رنگی  پیکر بندی و راه اندازی کرد. در حقیقت برد کنترل های متنوعی که برای ماژول های رنگی تولید شده اند بر اساس نیاز مصرف کنندگان ساخته شده است . بعنوان مثال اگر طول و عرض تابلوی شما دراندازه بزرگی ساخته شده باشد یک برد کنترلر بنام D10 نمیتواند پیکسل های یک تابلو بزرگ رامدیریت کند پس بنابراین نیاز به یک برد کنترلر با سخت افزاری قوی تر و گرافیک بالاتری دارد.

ولتاژ مورد نیاز برد کنترل های تابلو روان 5 ولت DC می باشد.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()