سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در انواع رول چنلیوم عرض 9 سانت
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

انواع رول چنلیوم عرض 9 سانت

با نگاهی به گذشته می بینیم که تحولات زیادی در تابلوهای تبلیغاتی بوجود آمده است از جمله تابلوهای چنلیوم که دنیایی از حروف های متنوع مثل تابلو چنلیوم پانچی ،کریستالی ،دوبل (استفاده از دو پلکسی) و ...  را بوجود آورده است. تابلو های برجسته از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. یکی از قسمت های حروف های برجسته را لبه یا رول های چنلیوم تشکیل می دهد که جلوه های زیبا و برجستگی حروف را ایجاد می کند که این برجستگی نقش مهمی در متفاوت شدن با تابلوهای دیگر میشود.

هم اکنون با گسترش و ساخت حروف های برجسته یا چنلیوم شرکت های زیادی در تولید رول های چنلیوم وجود دارد که هر یک از این شرکت ها محصول انحصاری خود را در قالب و طرح های گوناگون تولید می کنند . این لبه های آلومینیومی در رول های 50 یا 30 متری با ضخامت 0/4 و 0/37  میلیمتر و در عرض های 7 و 9 سانت در بازار عرضه میشوند. رول های چنلیوم در حروف های برجسته بخاطر طرح ، مدل های متنوع ، بکارگیری آسان و انعطاف بالا ، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

 آنادایز کردن رول چنلیوم و تاثیر آن بر روی تابلو های تبلیغاتی 

به روشی که سبب ایجاد شدن یک لایه نازک اکسیدی بر روی چنلیوم میشود.طبق این روش جریان برق به طور مستقیم از مایع الکترولیت عبور می کند که در آن آلومینیوم آند و یک فلز دیگر کاتد میشود با این عمل سبب ایجاد لایه اکسیدی بر روی کار میشود.این لایه ، مقاوم بودن تابلو چنلیوم را بالاتر می برد و همچنین براق بودن و زیبایی تابلو را چند برابر می کند.  چنلیوم که از جنس آلومینیوم می باشد زمانی که در مجاورت هوا قرار گیرد اکسیدی میشود اما با فرآیند آنادایز نمودن ، مقاومت آلومینیوم بالاتر میرود .

مزایا آنادایز کردن چلنیوم :

1- بالا بردن استحکام چنلیوم در برابر شرایط جوی نامناسب و خوردگی های که منشاء آن از رطوبت و ناملایمات جوی می باشد.

2- با آنادایز کردن چنلیوم هنگام ساخت لکه ای بر روی سطح آن باقی نمی ماند.

3- براق بودن و درخشندگی تابلوهای تبلیغاتی دو چندان میشود.

4- مقاوم بودن در مقابل اشعه UV

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()