سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

قاب تابلو روان

برای مونتاژ یک تابلو روان بعد از تکمیل نمودن همه قطعات تابلو ، حال باید همه قطعات را بر روی یه فریم یا قاب مونتاژ کنیم تا همه قطعات بصورت منظم در یک باکس فلزی مونتاژ شود که به آن باکس فلزی ، قاب تابلو روان می گویند . ساختار و تولید یک قاب تابلو روان عمدتا بصورت یک باکس فلزی می باشد که هر قاب را مطابق با ماژول های LED تولید می کنند. بعنوان مثال پانچ صفحه فلزی قابی که روی آن ماژول تک رنگ قرار می گیرد متفاوت با پانچ صفحات ماژول های رنگی می باشد . به راحتی هر ماژول با هر سایزی ، پانچ صفحه فلزی و  قاب آن را می توان ساخت و تولید کرد و اگر پانچ کردن صفحه فلزی آن غیر استاندارد باشد به هیچ عنوان ماژول را نمیتوان بر روی قاب مونتاژ کرد.

 اهمیت ساخت قاب تابلو روان و مزیت های آن : محافظت همه قطعات الکترونیکی در برابر آب و مانع نفوذ گرد و غبار ، دادن جلوه زیبا به تابلو ، محافظت در برابر ضربه برای جلوگیری از شکسته شدن قطعات تابلو ، جهت سهولت مونتاژ قطعات

 خصوصیات یک قاب استاندارد : 

1- استفاده از ورق ضخیم در ساخت قاب 

2- پانچ دقیق صفحه فلزی مطابق با ماژول LED

3- استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کیفیت بالا 

4- ساخت فریم آب بندی شده ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار

5- دارای جایگاه نصب گلند برق و کابل USB 

در تصویر زیر یک نمونه قاب تابلو روان جهت مونتاژ ماژول های تک رنگ را مشاهده نمائید.

 

 

در تابلو روان هایی که دارای ابعاد بزرگی همانند تلویزیون های شهری هستند جهت حمل و نقل و سهولت مونتاژ از قاب یا کابینت های چند تیکه یا جدا از هم استفاده می کنند.

 تصویر زیر یک نمونه از قاب های چند تیکه جهت مونتاژ تلویزیون های شهری 

 

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()