سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

انواع ماژول تک رنگ

ماژول تابلو روان بر اساس ساختار LED های بکار رفته در هر ماژول در 3 دسته  تک رنگ ، سه رنگ و فولکالر تولید می شوند. در ماژول های تک رنگ هر LED قابلیت نمایش یک رنگ را داراست به عنوان مثال یک ماژول تک رنگ قرمز  فقط قابلیت نمایش رنگ قرمز را دارد زیرا در این ماژول فقط از LED های قرمز استفاده شده است.ماژول های تابلو روان توسط برد کنترل ها قابلیت نمایش متن ، عکس ، فیلم و انیمیشن را دارند .

ماژول های تک رنگ تابلو روان در رنگ های متنوعی (ماژول قرمز ، ماژول آبی ، ماژول زرد ، ماژول صورتی ، ماژول سفید ، ماژول سبز) تولید میشود که هر رنگ ماژول را مطابق با اصناف مرتبط ، شدت نور ، و سلیقه مشتری در قالب یه تابلو روان مونتاژ میشود اما بیشترین رنگ های محبوب ماژول ها بین اصناف مختلف (سبز ، قرمز ، سفید) به دلیل وضوح و شدت نور بالاتر می باشد.

ماژول تابلو روان از تعدادی زیادی دیودهای نوری ساخته شده اند که از لحاظ شدت نور و آب بندی به دو دسته OUTDOOR , INDOOR تولید می شوند . ماژول های INDOOR برای فضای داخلی فروشگاه ها با شدت نور پایین تر به دلیل فاصله کمتر مردم با تابلو ساخته میشود اما ماژول های OUTDOOR کاملا ضد آب می باشند و مخصوص فضای بیرون طراحی شده اند . همچنین دارای شدت نور بالاتر هستند بطوری که از فاصله دورتر محتوای تابلو کاملا جذاب تر و خوانا باشد.

عمده ماژول های تک رنگ جهت راه اندازی دارای HUB 12 می باشند که به راحتی میتوان توسط برد کنترل هایی که از هاب 12 پشتیبانی می کنند این نوع ماژول ها را راه اندازی و اطلاعات خود را به ماژول توسط برد کنترل از طریق کابل شبکه یا پورت USB ارسال نمائید.  

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()