سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

برد کنترل ساده

برد کنترل های ساده بیشتر جهت استفاده در تابلوهای تک رنگ می باشد. در حقیقت اساس کار برد کنترل های ساده راه اندازی و پیکسل های صفحه نمایش را خاموش و روشن می کند یعنی به این معنی که پیسکل های ماژول تابلو روان یاخاموش است یا روشن و توانایی کم و زیاد کردن نور برای سایه دادن هنگام اجرای برنامه های طیف دار را ندارند . برد کنترل های ساده در تابلوهای تک رنگ ، سه رنگ (RGB) ، و هفت رنگ همانند ماژول P20 مورد استفاده قرار میگیرد اما قابلیت های زیادی همچون برد کنترل های طیف دار و برد کنترل های فولکالر را ندارند.

امروزه برد کنترل های ساده شرکت هویدو  همانند......HDU60 . HDU61 .HDU6B طرفداران زیادی بخاطر قیمت مناسب ، راه اندازی آسان ، کاربری ساده و پشتیبانی از زبان فارسی نرم افزار این شرکت را دارد و در 2 نوع قابلیت دریافت برنامه را دارند 1 از طریق پورت USB و 2 از طریق پورت شبکه بصورت مستقیم برنامه جدید را دریافت می کنند.

 برد کنترل های شرکت هویدو امکاناتی چون ساعت و تاریخ ، نصب سنسور دما و نمایش دمای محیط ، اجرای افکت های مختلف و شمارشگر را داراست. توسط نرم افزار HD به راحتی میتوان برنامه دلخواه خود را طراحی و بر روی نمایشگر مشاهده نمائید.

 جهت تست این نوع برد کنترل توسط کلیدی که بر روی آن نصب شده میتوانید با فشردن آن کلید مراحل تست برد کنترل و ماژول های تابلو روان را مشاهده کنید. بر روی این نوع برد کنترلها هاب 12 و هاب 8 تعریف شده است که ماژول های تک رنگ معمولا از هاب 12 پشتیبانی می کنند. در تصویر زیرقسمت های سخت افزاری یه نمونه از این برد کنترل ها را مشاهده نمائید.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()