سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در قطعات تابلو ال ای دی ثابت
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

قطعات تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال دی ثابت یکی از چشمگیرترین تابلوهای تبلیغاتی برای عموم مردم می باشد. تابلو ال ای دی ثابت متشکل از قلع ، فلاشر ، LED و پاور است همچنین قطعات نامبرده کاربردهای زیادی دارند و در زمینه های مختلف استفاده میشود . هر یک از این قطعات را بطور مختصر توضیح خواهیم داد.

LED

 عبارت LED مخفف  Diode Light Emitted به معنای دیود یا لامپ ساطع کننده نور می باشد. لامپ LED یک دیود می باشد و عملکرد دیود به این صورت است که تنها از یک جهت اجازه عبور جریان و لتاژ را می دهد و این یکی از مزیت های خوب این قطعه الکترونیکی به حساب می آید چرا که اگر قطب های منفی و مثبت پاور را برعکس به LED وصل کنید این عمل باعث سوخته شدن LED نمی شود.

فلاشر

پس از ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت برای جلب توجه بیشتر به نوشتهای تابلو ، از قطعه الکترونیکی بنام فلاشر که وظیفه خاموش و روشن کردن (چشمک زدن ) را دارد استفاده میشود .فلاشر ها در مدل های مختلف ، افکت های متنوع جهت نمایش نوشتهای تابلو طراحی و تولید میشوند. عمده فلاشر ها روش کار انها در دو مدل طراحی میشوند یکی با قطع و وصل کردن قطب منفی تابلو باعث چشمک زدن نوشتها میشوند و در مدل دوم با قطع و وصل کردن قطب مثبت . معیار انتخاب هر فلاشر برای تابلو های ال ای دی ثابت طبق تعداد نوشتهای هر تابلو مشخص میشود مثلا جمله شوینده و بهداشتی ، دارای دوبخش می باشد و فلاشری که برای این تابلو قرار داده میشود باید دارای دو کانال باشد.نکته بعدی  و مهم در انتخاب فلاشر خروجی جریان هر کانال آن برای قطع و وصل کردن  قطب مثبت یا منفی  تابلو می باشد که باید طبق جریان مصرفی تابلو و تعداد لامپ های که در تابلو مصرف شده انتخاب گردد.

قلع

قلع یا سیم لحیم که از ترکیب قلع و سرب تشکیل شده است و برای اتصال پایه های قطعات الکترونیکی به یکدیگر استفاده میشود. شاخص انتخاب یک قلع خوب درجه ذوب استاندارد ، دارای روغن لحیم ، ماندگاری بالا می باشد.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()