سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

انواع فلاشر 12 ولت

در مکان های عمومی و فروشگاه ها شاهد تابلو های تبلیغاتی گوناگونی هستیم . تابلو ال ای دی ثابت یکی از تابلو های پر طرفدار در میان اصناف مختلف      می باشد . برای جذابیت بیشتر و اعمال افکت های گوناگون مانند خاموش و روشن شدن لامپ ها بر روی تابلو های ال ای دی ثابت از کیت الکترونیکی بنام فلاشر استفاده میشود. فلاشر ها در مدل های گوناگون با افکت های مختلفی در بازار موجود می باشد .

 برد فلاشر

 در تصویر بالا یک عدد فلاشر دو کانال با خروجی جریان 10 آمپر برای هر کانال تابلو LED ثابت را مشاهده می کنید .فلاشرها متشکل از ترانزیستورها با توان جریان خروجی بالا جهت تامین جریان مصرفی تابلو ال ای دی ثابت برای قطع و وصل کردن قطب منفی یا مثبت تابلو جهت چشمک زدن  LED می باشد . عمده فلاشرها بسته به قدرت و جریان خروجی ترانزیستورهای بکار رفته دارای خروجی جریان معمولا بین 7 تا 10 آمپر می باشند.

در تصویر بالا قستمی از برد فلاشر را تعدادی کلید تشکیل داده که توسط کلیدها بصورت دستی میتوان با ON یا OFF کردن ، افکت های مورد نظر را انتخاب یا افکت ها را خاموش و روشن کرد که در هر فلاشر این افکت ها توسط برنامه نویس بطور گوناگونی طراحی میشود. در فلاشر 2 کانال 2 عدد ترانزیستور جهت تامین جریان هر کانال ال ای دی ثابت بکار رفته است. بر روی برد فلاشر دو عدد پتانسیومتر وجود دارد یکی جهت تنظیم سطح روشنایی لامپ های LED و دیگری برای تنظیم سرعت افکت های در حال اجرا نصب شده است. ولتاژ مورد نیاز عمده فلاشر ها 12 ولت می باشد.

 

فلاشر ها بر اساس تعداد نوشتهای هر تابلو یا هر کانال تولید و طراحی میشوند.بعنوان مثال برای تابلویی با نوشته تابلو سازی که از دو جمله تشکیل شده است نیاز به یک فلاشر دو کانال برای چشمک زدن و اجرای افکت های مختلف می باشد.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()